Reklamacje i zwroty

ZWROTY

Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo prosimy o kontakt z nami poprzez wysłanie wiadomości na adres: hello@bimbla.pl

Prosimy pamiętać, że mogą Państwo zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podawania powodu. 

Po otrzymaniu informacji o chęci dokonania zwrotu, prześlemy odpowiedni formularz, który należy dołączyć do zwracanego produktu. W formularzu znajduje się również adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienie od umowy wraz z numerem konta, na które mamy dokonać zwrotu lub pobrać stosowny formularz klikając TUTAJ. Niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego produktu zwrócimy Państwu pieniądze na podane konto. 

Formularz zwrotu do pobrania (pdf).

Zwrot należy odesłać na własny koszt dowolnym kurierem. Nie odbieramy paczek z paczkomatów, ani punktów odbioru.

Jeżeli wybrali Państwo sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie, nie jesteśmy zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Państwa dodatkowych kosztów.

 

REKLAMACJE 

Przed odebraniem przesyłki należy zawsze sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 601 357 530 lub +48 606 775 559.

Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1.Prosimy o zgłoszenie chęci reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: hello@bimbla.pl

2.Po otrzymaniu informacji prześlemy Państwu odpowiedni formularz oraz podamy adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Przesyłka ta jest realizowana na koszt klienta.

3.W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

4.Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

5.Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: hello@bimbla.pl  lub telefonicznie: +48 601 357 530 lub 606 775 559

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl